Tez uwazam zalozycz albo 067 albo twardse 083, mam 4rowery na haku, najlepszy jest janek (nick jano) bo ma monroe sp3349. I pomiar 410. To ale przy zalozeniu 067 niewiem czy bedze, bo som krotste niz sp3349. Dla tego uwazam zalozycz 083!!
Panowie widze ze tu niektórzy nie chcą tylko poprawić fabryki ale też chca zeby auto załadowane prawie "na maxa" wygladało jakby "było puste".... hehehehe
ja założyłem jak już pisałem BC
kupiłem je jako springi do VW Golfa V HB, a mam Octę Kombi.
14600 km nalatane na tych springach i doszedłem do wniosku, że wymieniam też przód, też na springi od VW Golfa V.
końcówkę 20 zostawiłbym dla naprawdę cięzko pracujacej furki.
dla lifta 18
dla kombi 19
Kolega Yunior81 ma 18 a ma gaz i raczej jest zadowolony.
Wg mnie Lesjofors lipy nie robi i wie co pisze.
Ja chciałem mieć miękkie zawieszenie i takie mam, jak do fury wsiadły: 4 dorosłe osoby, 3 pary nart, 5 dużych walizek, nie zauważyłem żebym miał problem, nigdzie nie dobiłem, nie zahaczyłem, a trasa była Gdańsk Poznań na lotnisko.
Kolega woził z Torunia do Gdańska jakieś graty ciężkie i też nic się nie działo.
Mam wysrane na Skodę i na przód daję też Lesjoforsy.
pusty - prawie na rezerwie... Dla mnie ważna jest kwestia tego jak wysoko będzie tył po załadowaniu a nie czy na pusto ma 2 mm powyżej czy ponizej dopuszczalnej wysokości. Sprężyny już zamówione Lesjofors HD (42 857 20).
PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
A i ja też takie same będę montował, tylko mam na dniach przegląd 30tys, i chcę zobaczyć co na trzecią wymiane zaproponuję ASO :wink: Bo na wakacje i tak zamontuję Lesjöfors Heavy Duty 42 857 20
Mi w końcu udało sie zajrzeć pod auto i wyszło że mam BC (jedna biała kropka) z dołożonymi wspomagającymi i obecnie mam na granicy (dolnej) normy. Poszedłem za czyjąś sugestią (przepraszam ale nie pamietam kto o tym pisał) i w sobotę pojechałem na sprawdzenie zbieżności. Wyszło że na pusto koła z tyłu są rozbieżne a po obciażeniu ta rozbiezność jeszcze się powiększa. Więc sprawdzajcie po grzebaniu przy tylnych sprężynach zawieszenie. Pozdrawiam
pepedealer, to sugerowałem bo po wymianie spręzyn uparlem się w ASO by zrobili zbieżność i też była spora rozbieżność mimo że upierali się że wszystko bedzie dobrze
Koledzy mi tez po wymianie nie ustawiali geometrii bo powiedzieli że nie trzeba, ale chętnie bym to sprawdził. Mam dołożone wspomagające. Czy możecie polecić jakiś warsztat gdzie mogę sprawdzić geometrię w okolicy Sosnowca i ile kosztuje?
I czy sprawdzaliście przód i tył czy tylko tył???
Koledzy mi tez po wymianie nie ustawiali geometrii bo powiedzieli że nie trzeba, ale chętnie bym to sprawdził.
tu nie ma co sprawdzać tylko robić
po pierwsze O2 od razu po wyjeździe z fabryki ma najczęściej jeśli nie rozjechaną geometrię to co najwyżej zrobioną "jak cię mogę" a po drugie spokojnie po roku jazdy znowu trzeba to poprawić, zdecydowanie warto bo to czuć
Zamieszczone przez termit886
I czy sprawdzaliście przód i tył czy tylko tył???
:shock:
oczywiście całą geometrię i co tam tylko jest do ustawiania w zawieszeniu
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
oczywiście całą geometrię i co tam tylko jest do ustawiania w zawieszeniu
W Norauto jest coś takiego jak kontrola i ustawienie geometrii całkowite...Ale nie jest to tanie bo koszt takiego ustawienia to prawie 200 zł. Ale nie mam przekonania do tych mechaników z Norauto. Dlatego jak możecie kogoś polecić z okolic Sosnowca kto się zna na robocie to będę wdzięczny.
oczywiście całą geometrię i co tam tylko jest do ustawiania w zawieszeniu
W Norauto jest coś takiego jak kontrola i ustawienie geometrii całkowite...
wszystko jedno, jedź tam gdzie to dobrze robią, obawiam się, że Norauto może nie byc takim miejscem, ale mogę się oczywiście mylić.
w każdym razie takie sprawdzenie (które zawsze równa się robieniu ) należałoby sobie wpisać do corocznego rytuału na przykład wiosennego, bo ten zawias się po prostu rozjeżdża na dziurach i auto jedzie jakoś bokiem...
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz